חדשות הספריה יוני 2015

כניסה לקטלוג הרשמה

(success)
(success)

חדשות הספריה יוני 2015

קוראים יקרים שלום רב,

החודש, נציין כבכל שנה את שבוע הספר העברי בקמפיין להעלאת מודעות וגיוס תרומות שיוקדש הפעם, להפקת ספרים מוקלטים לילדים עיוורים וכבדי ראייה. השנה, בחרנו לראשונה לעסוק בעולם הדמיון – כיצד אנו חווים את הספר המוקלט נטול הציורים, ומפליגים למעשה על גבי הדמיון מתוך עולם הדימויים האישי שלנו. בעזרתה של מנויה צעירה נציג ביחד עם המאייר אבי כץ כיצד ילדים עיוורים מדמיינים ספרים ונדגים זאת על הספר "קרמר החתול יוצא אל היער" מאת מאיר שלו.

הקמפיין יפורסם במדיות השונות ובנוסף לכך, אנו מזמינים את הציבור הרחב לתרום 10 שקלים באחד מסניפי רשת Toys r us ולקבל במתנה את הספר המוקלט "קרמר החתול יוצא אל היער" שהוקלט בקולו של איל קיציס (שיתוף פעולה עם הסופר מאיר שלו, חברת icast והוצאת עם עובד).

כפי שהנכם יודעים, מועד השקת הקטלוג החדש קרב ובא והוא צפוי לעלות לאוויר בימים הראשונים של חודש יולי, בהנחה, כמובן, שלא יהיו תקלות בלתי צפויות שאינן תלויות בנו. בסמוך לעליית הקטלוג לאוויר ייתכנו מספר ימים בהם נשנה את אופי הפעילות ושירות המנויים בספריה, וזאת לצורך התארגנות וקבלת המערכת – פרטים על כך יינתנו בהמשך.

כחלק מההכנות, אנו מבקשים לעדכנכם בשני נושאים ומודים לכם מראש על שיתוף הפעולה –

עם השקת המערכת, אנו עומדים לרענן את רשימות התפוצה ללקטי עיתונות מוקלטים בדואר. החל מהמחצית השנייה של חודש יולי, יישלחו לקטי עיתונות מוקלטים בדואר רק למנויים שיירשמו מחדש דרך המערכת החדשה, החל מתחילת יולי. בכל מקרה, לקטי העיתונות המוקלטים יהיו זמינים באופן שוטף בקטלוג הספריה למנויים בלבד. לשאלות נוספות ניתן לפנות למחלקת רישום בטלפון 09-8617874 או בכתובת דוא"ל info@clfb.org.il.
מרגע עליית המערכת לאוויר, יש צורך שלכל מנוי תהיה כתובת דואר אלקטרוני לצורך קביעת ואיפוס סיסמה אישית ועוד. הכתובת יכולה להיות כתובתו האישית/ כתובת של מלווה או בן משפחה שלו וכו'. כיוון שמדובר במערכת אלקטרונית מאובטחת, אנו נדרשים ליישר קו עם שירותים טכנולוגים אחרים הקיימים בשוק. 

לסיום, אני שמח לספר לכם שהספריה זכתה בפרס יוקרתי בתחום השיווק, בתחרות שקיים 'הפורום לחדשנות בשיווק' – אחד משני הארגונים המקצועיים הגדולים בתחום בישראל. הספריה זכתה במהלך השיווקי החדשני של שנת 2014 בקטגוריית עמותות, וזאת לצד גופים עסקיים מובילים אחרים כדוגמת בנק מזרחי טפחות, גולן טלקום ועוד, שזכו בקטגוריות שונות. מי שמובילה את המהלכים השיווקיים הללו שבזכותם זכינו בפרס זה ובשיפור משמעותי בתדמיתה של הספריה היא מנהלת השיווק וקשרי החוץ שלנו, עדי ניר-לבון, וברצוני להביע את הערכתי הרבה לכך.

אני מאחל לכם המשך קריאה נעימה,

בברכה ובכבוד רב,
עמוס באר
מנכ"ל הספריה המרכזית לעיוורים, כבדי ראייה ומוגבלים